Arena Fake'owa...
Użytkownik
~dokładny opis pancerza i ekwipunku postaci zawarty w karcie
~brak przyrostu atrybutów, każdy ma na starcie po 10 w każdym z pięciu atr., rozdaje 30pkt według uznania byle nie byłow jednym atrybucie więcej niż 25 np.
~skrócenie czasu walk, walczący mówią na gg MG ich ruchy, a on opisuje turę w poście + dodaje obrazek, ale ukazujący tylko aktualne położenie graczy i ewentualnie rzeczy aktywnych. Cały ciężar by przechodził w ręce MG; ale całą turę by można zmieścić w 5 minut. MG wystawia posta>gracze piszą na gg swoje ruchy>MG decyduje o wydarzeniach i konsekwencjach tury>MG robi obrazek>MG wali posta
~MG zachowuje dla siebie wszystkie czynności, o których nie wiedzą obaj gracze. Np. Gracz jeden zastawia pułapkę przy piaskownicy w turze 3, gracz drugi nie mógł tego zobaczyć, bo zasłaniał mu mur. Tura 6, gracz drugi wchodzi w pułapkę i... wtedy MG piszę, że W turze 3 została tam zastawiona pułapka.
~każdy na start może mieć 3-5 specjalnych umiejętności + czynność zwykła, dla warka będzie to walka mieczem/toporem itp., a dla takiego elementalisty pocisk wysyłany z różdzki/kostura. Specjalne umiejętności nie mogą być zbyt potężne, gracz musi je opisać w karcie postaci, a im potężniejszy efekt tym większa szansa na spartolenie danej czynności
~po walce zamiast dotychczasowych atrybutów, gracz może dostać od MG punkty mistrzostwa danej umiejętności, jeżeli oczywiście używał jej podczas walki. Pkt mis. zwiększają moc/szybkość użycia/szansę na powodzenie danej umiejętności.
~z czasem, postacie mogą uczyć się nowych umiejętności, szczególnie podczas questów i od napotkanych przeciwników tej samej profesji. Np. quest: ekipa dochodzi do lochu, gdzie znajduje się Licz, taki wojownik raczej niczego nie połapie, ale Nekromanta będzie miał szansę przejąć jakąś umiejętność moba.
~podczas questów drużynowych, gdy z 4 osobowej drużyny jeden uczestnik będzie musiał odejść od klawiatury, jeden z drużyny zaczyna kierować tym graczem. Bo trudno zsynchronizować 5 osób w jednym czasie.
~jeszcze taki dziki pomysł, że każdy ma nie jedną tylko 4 postacie i można robić deathmatcha, ewentualnie wybierać swojego bohatera do danej walki
@eDit
PvE ładniej brzmi ;]
Ostatnio edytowany przez Kalas vel Rzal (2008-11-29 23:35:44)
Offline
GameMaster
Co do dedmacza to ja bym powiedział żeby max. 2 charaktery, zamiast 4 (bez przegięć człowieku Oo)
Aaa ja bym dał jeszcze możliwość gry PvM
Ostatnio edytowany przez TorogVelrock (2008-11-29 23:07:58)
Offline